Ferrari 458 Italia Uitlaatsysteem QuickSilver Sport
Bouwjaar: 2009-2017
Een lichter systeem dat een efficiëntere doorstroming heeft en een merkbare verbetering van de gasrespons vertoont, terwijl dat sportwagengeluid wordt verbeterd.Het systeem is ontworpen om met de motor te werken, dus bij lagere toeren blijft het geluid relatief beschaafd en bij hogere toeren zorgt het voor meer aanwezigheid en volume.- Een puristisch geluid.- Gemaakt van T304 roestvrij staal.- Verbeterde gasrespons.- Betere doorstroming.- Minder gewicht komt alle prestatiegebieden ten goede.
Gewicht:
OEM
QS
SAVING
22 Kilos
9.9 Kilos
12.1 Kilos
Ferrari 458 Speciale Uitlaatsysteem QuickSilver Sport
Bouwjaar: 2014-2015
Een lichter systeem dat een efficiëntere doorstroming heeft en een merkbare verbetering van de gasrespons vertoont, terwijl dat sportwagengeluid wordt verbeterd.Het systeem is ontworpen om met de motor te werken, dus bij lagere toeren blijft het geluid relatief beschaafd en bij hogere toeren zorgt het voor meer aanwezigheid en volume.- Prachtig diep spierrijk geluid.- Doorn gebogen buizen van roestvrij staal.- Verbeterde gasrespons.- Behoudt originele tips om het uiterlijk te behouden.
Ferrari California Uitlaatsysteem QuickSilver Sport Rear Sections
Bouwjaar: 2009-2014
QuickSilver's uitlaatgeluidupgrade voor California verbetert de diepte en het bereik van noten met meer volume onder versnelling en meer gekraak tijdens de run. De hoogdraaiende V8-motor van de California en de 7-versnellingsbak met dubbele koppeling zorgen voor een soundtrack die versterking verdient en QuickSilver doet precies dat met iets meer geweld op en neer.- Uniek Racecar-geluid dat plezier aan de rit toevoegt.- Integreert met originele tips.- Aanzienlijke gewichtsbesparing.- Voordelen voor alle prestatiegebieden.- Eenvoudige installatie - directe uitwisseling met bestaande onderdelen.
Ferrari F430 Scuderia Uitlaatsysteem QuickSilver Titan Sport
Bouwjaar: 2008-2013
QuickSilver Titan 'Sport' uitlaatsysteem voor uw F430 Scuderia. Het resultaat is een veel lichter systeem dat een efficiëntere doorstroming heeft en een merkbare verbetering van de gasrespons vertoont terwijl het sportwagengeluid wordt verbeterd. Dit systeem is ontworpen voor de echte liefhebber die de ervaring wil optimaliseren. Het systeem heeft een gepolijste demperbehuizing en gebruikt dunne roestvrijstalen buis om een combinatie van het lichtst mogelijke gewicht met sterkte en duurzaamheid te bereiken.- Een echt Ferrari-geluid.- Verbeterde doorstroming van uitlaatgassen.- Unieke sportieve look. - Geschroefde pasvorm- Precisie ontwikkeld.- Vermindering van het gewicht.
Dit systeem biedt een verbeterde ervaring omdat we de kleppen hebben verwijderd om de stroom en het volume te optimaliseren.Bij lagere motortoerentallen produceert het een prachtige toon, waarbij het volume en de toonhoogte toenemen in directe verhouding tot het toeren climaxen in een robuust racewagen gehuil aan de rode lijn.
Gewicht:
OEM
QuickSilver
Saving
20.4 kilos ~ 45 lbs
10.0 kilos ~ 22.0 lbs
10.4 kilos ~23lbs
Ferrari F430 Uitlaatsysteem QuickSilver SuperSport Plus met Inconel
Bouwjaar: 2004-2009
Ontworpen om een echte 8-cilinder Ferrari-sound te creeren.QuickSilver heeft de vlinderkleppen verwijderd voor een consistente rechte doorstroming, wat resulteert in een verbetering van de algehele prestaties en een fantastisch hard geluid van de raceauto.Vervaardigd met behulp van Inconel-buis met een zeer hoog nikkelgehalte, kan het systeem worden gemaakt van een dunnere dikte voor minimaal gewicht en toch extra sterk blijven.Inconel heeft ook een uitstekende weerstand tegen hitte en trillingen, daarom wordt het gebruikt in de hoogste motorsportformules, waaronder Formule 1.We sluiten ons systeem af met verbluffende teruggedraaide circulaire uiteinden die het uiterlijk bepalen en de achterste volant perfect vullen.- Een echt Ferrari-geluid.- Verbeterde doorstroming van uitlaatgassen.- Unieke Inconel-tips.- Geschroefde pasvorm - Precisie ontwikkeld.- Vermindering van het gewicht.
Geluid:
RPM
QuickSilver
3000
96 db
5000
102 db
Gewicht:
Standard System
10.8 kilos
(~ 23.7 lbs)
QuickSilver System
1.6 kilos
(~ 3.5 lbs)
Weight saving
9.2 kilos
(~ 20.2 lbs)
Lamborghini Aventador LP700 Uitlaatsysteem QuickSilver Active Exhaust Sport
Bouwjaar: 2011 - verder
Sound Architect Valve Control with mobile app
De originele uitlaat heeft een slim intern ontwerp met buislengtes, diameters en kamervolumes die een reeks tonen produceren.Het QuickSilver-systeem verbetert dit met een nog groter bereik (dieper laag naar beneden en hoger aan de bovenkant) versterkt en aangescherpt om de inzittenden een dramatische prestatie te bezorgen die huilt en glimlacht.- Vervaardigd uit T 304 austenitisch roestvrij staal.- doorn gebogen en tig gelast.- De beugels en fittingen zijn lasergesneden voor consistente nauwkeurigheid.- De dunne inlaatflens en conische buis CNC gefreesd uit een massief blok roestvrij staal.- Het QuickSilver-systeem bevat pneumatische uitlaatkleppen en voorzieningen voor het herstellen van de originele druksensoren om een modificatie-vrije installatie mogelijk te maken.- Het QuickSilver-systeem vermindert het gewicht met 50% en bespaart 16 kilo (35 lbs) vanaf de achterkant van de auto.
Volume measurements
Standard
Quicksilver
Idle
78 dB
84 dB
3000 rpm
84 dB
92 dB
5000 rpm
92 dB
98 dB
7000 rpm
95 dB
105 dB
Weight
Standard System
32 kilos
(~ 70 lbs)
QuickSilver System
16 kilos
(~ 35 lbs)
Weight saving
16 kilos
(~ 35 lbs)
Lamborghini Aventador LP700-4, LP720-4 Uitlaatsysteem QuickSilver Exhaust Sport
Bouwjaar: 2012 - verder
Voor maximaal geluid en een gedefinieerde aanwezigheid combineert ons systeem beide kamers met twee tussenpijpen met een kleinere diameter.Het systeem is voorzien van een keramische coating en doorn gebogen om de doorstroming te verbeteren en de temperatuur van de motorruimte te verlagen, wat een factor kan zijn op de Aventador.
- Vervaardigd uit T 304 austenitisch roestvrij staal.- De beugels en fittingen zijn lasergesneden voor consistente nauwkeurigheid.
Gewicht:
Standard System
32 kilos
(~ 70 lbs)
QuickSilver System
8.4 kilos
(~ 18.5 lbs)
Weight saving
23.6 kilos
(~ 51.92 lbs)
Lamborghini Aventador LP750-4 Uitlaatsysteem QuickSilver Exhaust Sport
Bouwjaar: 2016 - verder
For maximum sound and a defined presence our system combines both chambers with two smaller diameter inter pipes.The system is ceramic coated and mandrel bent throughout to improve flow and reduce engine bay temperatures which can be a factor on the Aventador.- Manufactured from T 304 austenitic stainless steel. - The brackets and fittings are laser-cut for consistent accuracy.
Gewicht:
Standard System
32 kilos
(~ 70 lbs)
QuickSilver System
8.4 kilos
(~ 18.5 lbs)
Weight saving
23.6 kilos
(~ 51.92 lbs)
Lamborghini Aventador S LP740-4 Uitlaatsysteem QuickSilver Active Exhaust Sport
Bouwjaar: 2017 - verder
Een lichter gewichtssysteem met een efficiëntere doorstroming en een merkbare verbetering van de gasrespons terwijl het sportwagengeluid wordt verbeterd.Het systeem is ontworpen om met de motor te werken, dus bij lagere toeren blijft het geluid relatief beschaafd en bij hogere toeren zorgt het voor meer aanwezigheid en volume.- Prachtig diep spierrijk geluid.- Doorn gebogen buizen van roestvrij staal.- Verbeterde gasrespons.- Behoudt originele tips om het uiterlijk te behouden.
Lamborghini Aventador SV LP750-4 SuperVeloce Uitlaatsysteem QuickSilver TITANIUM Sport Exhaust
Bouwjaar: 2016 - verder
QuickSilver levert het ultieme titanium uitlaatsysteem voor uw Aventador.Het 'SuperSport Plus'-systeem is enorm lichter en heeft een efficiëntere doorstroming met een merkbare verbetering van de gasrespons terwijl het sportwagengeluid wordt verbeterd.Ons systeem biedt een verbeterde ervaring. Bij lagere motortoerentallen produceert het een prachtige diepe toon, waarbij het volume en de toonhoogte toenemen in directe verhouding tot toeren climaxing in een robuuste raceauto gehuil aan de rode lijn.Dit systeem wordt aanbevolen voor de echte liefhebber die de ervaring wil optimaliseren.- Oergeluid, van diep tot hoog, waardoor alle noten worden verbeterd.- Volledig titanium voor ultieme gewichtsreductie.- Verbeterde gasrespons voor de meeste vlammen.- Behoudt originele tips om het uiterlijk te behouden.- Uniek tipontwerp.
Gewicht:
OEM
QuickSilver
Saving
32 kilos ~ 70 lbs
5 kilos ~ 11 lbs
27 kilos ~ 59 lbs
Lamborghini Gallardo 03-05 Uitlaatsysteem QuickSilver Sport
Bouwjaar: 2003-2005
QuickSilver kan een Titan 'Sport' uitlaatsysteem leveren voor uw Gallardo.Voor degenen die elke reis het plezier willen maximaliseren, is ons SuperSport-systeem de keuze.Het systeem vervangt de omvangrijke achterdempers die het gewicht aanzienlijk verminderen.Het systeem is luider in het hele toerenbereik met een prachtig en uniek V10-gehuil bij hoge toerentallen.- Prachtig helder raceautogeluid.- Enorme gewichtsafname.- Sensoren en sondes worden in hun oorspronkelijke positie behouden.- Verbeterde gasrespons.- Behoudt originele tips om het uiterlijk te behouden.
Gewicht:
OEM
QuickSilver
Saving
22 kilos ~ 48 lbs
2.6 kilos ~ 5.7 lbs
19.4 kilos ~ 43 lbs
Geluid:
REVS
OEM
QuickSilver Sport
QuickSilver SuperSport
1000
78 dB
80 dB
82 dB
2000
82 dB
83 dB
94 dB
4000
87 dB
93 dB
100 dB
6000
92 dB
99 dB
108 dB
Lamborghini Gallardo 03-05 Uitlaatsysteem QuickSilver Supersport
Bouwjaar: 2003-2005
QuickSilver kan een Titan 'Sport' uitlaatsysteem leveren voor uw Gallardo.Voor degenen die elke reis het plezier willen maximaliseren, is ons SuperSport-systeem de keuze.Het systeem vervangt de omvangrijke achterdempers die het gewicht aanzienlijk verminderen.Het systeem is luider in het hele toerenbereik met een prachtig en uniek V10-gehuil bij hoge toerentallen.- Prachtig helder raceautogeluid.- Enorme gewichtsafname.- Sensoren en sondes worden in hun oorspronkelijke positie behouden.- Verbeterde gasrespons.- Behoudt originele tips om het uiterlijk te behouden.
Gewicht:
OEM
QuickSilver
Saving
22 kilos ~ 48 lbs
2.6 kilos ~ 5.7 lbs
19.4 kilos ~ 43 lbs
Geluid:
REVS
OEM
QuickSilver Sport
QuickSilver SuperSport
1000
78 dB
80 dB
82 dB
2000
82 dB
83 dB
94 dB
4000
87 dB
93 dB
100 dB
6000
92 dB
99 dB
108 dB
Lamborghini Gallardo 06-08 Uitlaatsysteem QuickSilver Sport
Bouwjaar: 2006-2008 incl.Superleggera
Titan Sport OF actieve klepoptie beschikbaar.QuickSilver kan een Titan 'Sport' uitlaatsysteem leveren voor uw Gallardo.Het resultaat is een veel lichter systeem dat een efficiëntere doorstroming heeft en een merkbare verbetering van de gasrespons vertoont terwijl het sportwagengeluid wordt verbeterd.Ons systeem biedt een verbeterde ervaring. Bij lagere motortoerentallen produceert het een prachtige diepe toon, waarbij het volume en de toonhoogte toenemen in directe verhouding tot toeren climaxing in een robuuste raceauto gehuil aan de rode lijn.Dit systeem wordt aanbevolen voor de echte liefhebber die de ervaring wil optimaliseren.Het systeem heeft een titanium demper en dunne roestvrijstalen buis om een combinatie van het lichtst mogelijke gewicht met sterkte en duurzaamheid te bereiken.- Prachtig helder raceautogeluid.- Enorme gewichtsreductie met titanium demperbehuizing.- Verbeterde gasrespons.- Behoudt originele tips om het uiterlijk te behouden.
Gewicht:
OEM
QuickSilver
Saving
27.8 kilos ~ 61 lbs
6.4 kilos ~ 14 lbs
21.4 kilos ~ 47 lbs
Geluid:
REVS
OEM
QuickSilver
1000
78 dB
82 dB
2000
82 dB
88 dB
4000
87 dB
97 dB
6000
92 dB
108 dB
Lamborghini Gallardo 10-13 Uitlaatsysteem QuickSilver Titan Sport Exhaust
Bouwjaar: 2010-2013
Een veel lichter gewichtssysteem met een efficiëntere doorstroming en een merkbare verbetering van de gasrespons terwijl het sportwagengeluid wordt verbeterd.Ons systeem biedt een verbeterde ervaring. Bij lagere motortoerentallen produceert het een prachtige diepe toon, waarbij het volume en de toonhoogte toenemen in directe verhouding tot toeren climaxing in een robuuste raceauto huilt tegen de rode lijn.Onze Titan Sport-optie wordt aanbevolen voor de echte liefhebber die de ervaring wil optimaliseren.Ons Active Titan Sport-systeem is ontworpen met kleppen, wanneer het geluid betrekkelijk beschaafd blijft en toch wanneer het open is, bieden ze dezelfde aanwezigheid en volume als ons systeem zonder kleppen.Beide systemen hebben een titanium demper en dunne roestvrijstalen buis om een combinatie van het lichtst mogelijke gewicht met sterkte en duurzaamheid te bereiken.- Prachtig helder raceautogeluid.- Valved 'Active' optie beschikbaar.- Enorme gewichtsreductie met titanium demperbehuizing.- Verbeterde gasrespons.- Behoudt originele tips om het uiterlijk te behouden.
Gewicht:
OEM
QuickSilver
Saving
27.8 kilos ~ 61 lbs
10.2 kilos ~ 22 lbs
17.6 kilos ~ 38.7 lbs
Geluid:
REVS
OEM
QuickSilver
1000
84 dB
88 dB
2000
88 dB
96 dB
4000
93 dB
101 dB
6000
97 dB
105 dB
Lamborghini Gallardo 10-13 Uitlaatsysteem QuickSilver Titan Sport Exhaust
Bouwjaar: 2010-2013
Een veel lichter gewichtssysteem met een efficiëntere doorstroming en een merkbare verbetering van de gasrespons terwijl het sportwagengeluid wordt verbeterd.Ons systeem biedt een verbeterde ervaring. Bij lagere motortoerentallen produceert het een prachtige diepe toon, waarbij het volume en de toonhoogte toenemen in directe verhouding tot toeren climaxing in een robuuste raceauto huilt tegen de rode lijn.Onze Titan Sport-optie wordt aanbevolen voor de echte liefhebber die de ervaring wil optimaliseren.Ons Active Titan Sport-systeem is ontworpen met kleppen, wanneer het geluid betrekkelijk beschaafd blijft en toch wanneer het open is, bieden ze dezelfde aanwezigheid en volume als ons systeem zonder kleppen.Beide systemen hebben een titanium demper en dunne roestvrijstalen buis om een combinatie van het lichtst mogelijke gewicht met sterkte en duurzaamheid te bereiken.- Prachtig helder raceautogeluid.- Valved 'Active' optie beschikbaar.- Enorme gewichtsreductie met titanium demperbehuizing.- Verbeterde gasrespons.- Behoudt originele tips om het uiterlijk te behouden.
Gewicht:
OEM
QuickSilver
Saving
27.8 kilos ~ 61 lbs
10.2 kilos ~ 22 lbs
17.6 kilos ~ 38.7 lbs
Geluid:
REVS
OEM
QuickSilver
1000
84 dB
88 dB
2000
88 dB
96 dB
4000
93 dB
101 dB
6000
97 dB
105 dB
Lamborghini Huracán LP610-4/ LP580-2 Uitlaatsysteem QuickSilver Titan Sport
Bouwjaar: 2014- verder
Een ultralicht gewichtssysteem dat een efficiëntere doorstroming heeft en een merkbare verbetering van de gasrespons vertoont terwijl het geluid wordt verbeterd.Het systeem is ontworpen om met de motor te werken, dus bij lagere toeren kan het geluid relatief beschaafd blijven en bij hogere toeren biedt het veel meer aanwezigheid en volume.- Een elitair sportwagengeluid.- Ontworpen om veel lichter te zijn om de prestaties te verbeteren.- Verbeterde gasrespons.- Voordelen voor alle prestatiegebieden.
Gewicht:
OEM
QS
SAVING
30.4 Kilos ~ 67 lbs
11.4 Kilos ~ 25 lbs
19.4 Kilos ~ 43 lbs
Lamborghini Murcielago Uitlaatsysteem QuickSilver SportLP670-4 SV
Bouwjaar: 2002-2007
QuickSilver Titan 'SuperSport' uitlaatsysteem voor uw Murcielago.Geschikt voor de Murcielago LP640 / LP650-4 / LP670-4 SV en Reventon.Het resultaat is een veel lichter systeem dat een efficiëntere doorstroming heeft en een merkbare verbetering van de gasrespons vertoont terwijl het sportwagengeluid wordt verbeterd.Ons systeem biedt een verbeterde ervaring. Bij lagere motortoerentallen produceert het een prachtige diepe toon, waarbij het volume en de toonhoogte toenemen in directe verhouding tot toeren climaxing in een robuuste raceauto gehuil aan de rode lijn.Dit systeem wordt aanbevolen voor de echte liefhebber die de ervaring wil optimaliseren.Het systeem vervangt de enorme en zware fabrieksachterste uitlaatdemper door een buisvormig dwars doorkruisontwerp dat alle nokken voor de sensorsondes behoudt.- Prachtig diep spierrijk geluid.- Doorn gebogen buizen van roestvrij staal.- Verbeterde gasrespons.- Behoudt originele tips om het uiterlijk te behouden.
Lamborghini Murcielago Uitlaatsysteem QuickSilver SportStandard, LP640 & LP650-4
Bouwjaar: 2002-2007
QuickSilver Titan 'SuperSport' uitlaatsysteem voor uw Murcielago.Geschikt voor de Murcielago LP640 / LP650-4 / LP670-4 SV en Reventon.Het resultaat is een veel lichter systeem dat een efficiëntere doorstroming heeft en een merkbare verbetering van de gasrespons vertoont terwijl het sportwagengeluid wordt verbeterd.Ons systeem biedt een verbeterde ervaring. Bij lagere motortoerentallen produceert het een prachtige diepe toon, waarbij het volume en de toonhoogte toenemen in directe verhouding tot toeren climaxing in een robuuste raceauto gehuil aan de rode lijn.Dit systeem wordt aanbevolen voor de echte liefhebber die de ervaring wil optimaliseren.Het systeem vervangt de enorme en zware fabrieksachterste uitlaatdemper door een buisvormig dwars doorkruisontwerp dat alle nokken voor de sensorsondes behoudt.- Prachtig diep spierrijk geluid.- Doorn gebogen buizen van roestvrij staal.- Verbeterde gasrespons.- Behoudt originele tips om het uiterlijk te behouden.
Lamborghini Urus Uitlaatsysteem QuickSilver Sound Architect Technology
Bouwjaar: 2018- verder
100mm Carbon tips
3" pipework
Sound Architect Valve Control with mobile app
Youtube - Klik hier voor de Sound- Video
The QuickSilver Sound Architect Urus Exhaust gives the user full autonomy over the thunderous V8 Sound. Under new "global harmonised" noise legislation regs, the OEM Lamborghini exhaust valve management closes the valves as soon as the driver backs off the throttle. QuickSilver had a better idea... Using our bluetooth Sound Architect Valve Controller and pre-programmed electronic terminator connectors, the owner can upgrade the valve protocol with ballistic new QuickSilver system. This allows the valve to remain 100% open, 100% closed via your Sound Architect app. No more interference from the car!3" large-bore pipework combines with with a clever reverse-cone rear silencer for amazing projection and tone.Carbon Fibre 100mm Tips give this system the looks to match the sound.
Quicksilver Maserati Ghibli inc. S, Q4 Petrol - Sport Exhaust met Sound Architect™ (2014 on) GELUIDSARCHITECT™
Elektronische/pneumatische kleppen - Behoudt OEM-functionaliteit (in de auto).
Onze sportuitlaatsystemen met actieve kleppen bevatten twee afzonderlijke gaskanalen en een elektronische of pneumatische klepklep die bepaalt welk pad wordt gevolgd. Beide hebben twee verschillende geluidsniveaus en zijn iets luider dan standaard. Als de kleppen gesloten zijn, krijgt het systeem een meer beschaafde toon en als ze open zijn, krijg je een sportieve toon over het hele toerentalbereik.
Deze kleppen zijn geïntegreerd in de bestaande bedieningselementen van de auto en functioneren afhankelijk van de ECU-mapping. Dit kan vervolgens verder worden gemanipuleerd met de speciale uitlaatknop of door van rijmodus te wisselen.
DETAILS
Een lichter systeem dat actieve kleppen gebruikt om met de motor te werken. Bij lage toerentallen is het geluid nog steeds dieper dan OEM, maar blijft het beschaafd. Bij hoge toerentallen gaan de kleppen open en zorgen voor een hogere, scherpe toon.
Het sportsysteem heeft ook een efficiënte doorstroming en vertoont een merkbare verbetering van de gasrespons over het hele toerentalbereik.
BELANGRIJKSTE KENMERKEN
• Een gedefinieerd sportwagengeluid.
• Kleppen
• Gemaakt van T304 roestvrij staal.
• Verbeterde gasrespons.
• Minder gewicht komt alle prestatiegebieden ten goede.el against mediocrity and take back the initiative.
Quicksilver VW T6 & T6.1 Diesel - Sport System met Sound Generator
SOUND ARCHITECT™ - GENERATOR
Module met bedrading incl. Geluidsgenerator en uitlaat
Voor auto's die geen 'stem' hebben om mee te werken, bieden we een geluidsgenerator aan die de realistische geluiden synchroniseert met de natuurlijke geluiden van de auto. Dit levert een spierrijke toon op die bijdraagt aan het realisme. Zo kan een turbodiesel die verder vrijwel stil is, met een druk op de knop een behoorlijk V8-gerommel laten horen.
Dit type elektronische Sound Architect™ is eenvoudig te installeren door elke auto-elektricien. Het bestaat uit een kleine module die verbinding maakt met het CAN-BUS-netwerk van de auto en parameters leest zoals de gasklepstand, het motortoerental, het schakelen en de rijsnelheid om een geluid te berekenen en te genereren dat perfect bij de rit past.
Extra bedrading wordt ingevoerd in de uitlaatgenerator die in ons sportsysteem is ingebouwd en die de fabrieksuitlaat vervangt. Het geluid komt vervolgens uit de uitlaatpijpen voor een authentieke noot.
Deze toepassing kan ook eenvoudig worden in- of uitgeschakeld, afhankelijk van uw omgeving, door tweemaal op de Auto Start-Stop-knop of op de rijkeuzeknop te tikken.
BELANGRIJKSTE KENMERKEN
• Sportgeluid met één druk op de knop, geschikt voor elke omgeving.
• AAN/UIT vanaf het dashboard, onmiddellijk stil wanneer dat nodig is.
• Werkt in relatie tot gasklepstand en versnellingsstand.
• Verwisselbare uitlaatpijpen die bij uw stijl passen
Range Rover Sport 3.0 V6 SuperCharged - Sport System met Sound Architect™ (2018-20) Quicksilver
Elektronische kleppen inc. Sound Architect™ Module - gebruikt QS APP (Android en iOS)
Onze Sound Architect App geeft de bediening van de kleppen terug aan de driver voor de ultieme ervaring. Als u ‘Open’ selecteert, blijven ze open en als u ‘Gesloten’ selecteert, blijven ze gesloten. Deze keuze wordt onthouden, zelfs nadat de auto is uit- en weer ingeschakeld.
De meegeleverde elektronische module heeft slechts een voeding van 12 V nodig, meestal een sigarettenaanstekeraansluiting. Het wordt via Bluetooth geregeld op het smartapparaat van de bestuurder en het koppelen duurt slechts een minuut.
De elektronica is in eigen huis ontworpen en voor ons hier in Groot-Brittannië vervaardigd in lokale Britse fabrieken.
DETAILS
Ons Sport-systeem voor de 2019 op de Range Rover Sport 3.0 V6 SuperCharged biedt de bestuurder een definitieve soundtrack met volledige actieve klepbediening.
Vooral de Euro-spec-modellen zijn voorzien van roetfilters die de auto van zijn potentiële soundtrack beroven.
QuickSilver heeft de oplossing.
We hebben het geluid van het voertuig geanalyseerd en bepaald welke elementen moeten worden onderdrukt en welke moeten worden versterkt.
Ons systeem bestaat uit 3 belangrijke ingrediënten: kleinere achtersecties met dubbele kleppen en opnieuw ontworpen interne onderdelen, een niet-resonerende, vrij stromende Y-pijp en onze 'Sound Architect'-module voor volledige klepbediening. Het hoogtepunt is een robuust V6-geluid dat mooi knalt en kabbelt tijdens het rijden in de Sport-modus en een verfijnde toon in de Standaard-modus voor dagelijks rijden.
Het algehele resultaat is een enorme verbetering met de autonomie om de kleppen te bedienen zonder tussenkomst van de auto, voor twee verschillende rijervaringen.
Dit systeem kan ook worden geïnstalleerd op alle voertuigen met Amerikaanse/exportspecificaties.
**exclusief modellen met uitklapbare trekhaak**
BELANGRIJKSTE KENMERKEN
• Gedefinieerd V6-geluid met geaccentueerde ploffen, knallen en gebabbel
• Sound Architect stand-alone klepbediening voor volledige autonomie over het volume
• Y-Pipe middengedeelte voor een robuuste V6-klank
• Verbeterde gasrespons
• 100 mm carbon tips met QuickSilver-merk voor een unieke 'SVR'-look
Range Rover Sport 5.0 V8 SuperCharged - Sport System met Sound Architect™ (2018-22) Quicksilver
Elektronische kleppen inc. Sound Architect™ Module - gebruikt QS APP (Android en iOS)
Onze Sound Architect App geeft de bediening van de kleppen terug aan de driver voor de ultieme ervaring. Als u ‘Open’ selecteert, blijven ze open en als u ‘Gesloten’ selecteert, blijven ze gesloten. Deze keuze wordt onthouden, zelfs nadat de auto is uit- en weer ingeschakeld.
De meegeleverde elektronische module heeft slechts een voeding van 12 V nodig, meestal een sigarettenaanstekeraansluiting. Het wordt via Bluetooth geregeld op het smartapparaat van de bestuurder en het koppelen duurt slechts een minuut.
De elektronica is in eigen huis ontworpen en voor ons hier in Groot-Brittannië vervaardigd in lokale Britse fabrieken.
DETAILS
Ons Sport-systeem voor de 2019 op de Range Rover Sport 3.0 V6 SuperCharged biedt de bestuurder een definitieve soundtrack met volledige actieve klepbediening.
Vooral de Euro-spec-modellen zijn voorzien van roetfilters die de auto van zijn potentiële soundtrack beroven.
QuickSilver heeft de oplossing.
We hebben het geluid van het voertuig geanalyseerd en bepaald welke elementen moeten worden onderdrukt en welke moeten worden versterkt.
Ons systeem bestaat uit 3 belangrijke ingrediënten: kleinere achtersecties met dubbele kleppen en opnieuw ontworpen interne onderdelen, een niet-resonerende, vrij stromende Y-pijp en onze 'Sound Architect'-module voor volledige klepbediening. Het hoogtepunt is een robuust V6-geluid dat mooi knalt en kabbelt tijdens het rijden in de Sport-modus en een verfijnde toon in de Standaard-modus voor dagelijks rijden.
Het algehele resultaat is een enorme verbetering met de autonomie om de kleppen te bedienen zonder tussenkomst van de auto, voor twee verschillende rijervaringen.
Dit systeem kan ook worden geïnstalleerd op alle voertuigen met Amerikaanse/exportspecificaties.
**exclusief modellen met uitklapbare trekhaak**
BELANGRIJKSTE KENMERKEN
• Gedefinieerd V6-geluid met geaccentueerde ploffen, knallen en gebabbel
• Sound Architect stand-alone klepbediening voor volledige autonomie over het volume
• Y-Pipe middengedeelte voor een robuuste V6-klank
• Verbeterde gasrespons
• 100 mm carbon tips met QuickSilver-merk voor een unieke 'SVR'-look
Range Rover Sport P530 4.4 V8 - Sport Exhaust system met Sound Architect™ Valves (2023-..) Quicksilver
De nieuwe Sport-SUV van Range Rover geeft het assortiment een sportief tintje met zijn imposante uitstraling op de weg en een geweldige V8-turbomotor, maar hoe zit het met het geluid?
Met een schat aan beschikbare motoren heeft elke liefhebber die voor de van BMW afkomstige 4.4 V8-brok kiest, dit gedaan vanwege het geluid en de prestaties. Hoewel de meesten het erover eens zijn dat de uitlaat zwaarder weegt ten gunste van de stilte, in plaats van de sportieve toon. Voor degenen die beide nodig hebben: QuickSilver heeft wat u zoekt.
SOUND ARCHITECT™ - ACTIEVE KLEPPEN
Elektronische kleppen inc. Sound Architect™ Module - gebruikt QS APP (Android en iOS)
Onze Sound Architect App geeft de bediening van de kleppen terug aan de driver voor de ultieme ervaring. Als u ‘Open’ selecteert, blijven ze open en als u ‘Gesloten’ selecteert, blijven ze gesloten. Deze keuze wordt onthouden, zelfs nadat de auto is uit- en weer ingeschakeld.
De meegeleverde elektronische module heeft slechts een voeding van 12 V nodig, meestal een sigarettenaanstekeraansluiting. Het wordt via Bluetooth geregeld op het smartapparaat van de bestuurder en het koppelen duurt slechts een minuut.
De elektronica is in eigen huis ontworpen en voor ons hier in Groot-Brittannië vervaardigd in lokale Britse fabrieken.
BELANGRIJKSTE KENMERKEN
• Gespierd sportgeluid met één druk op de knop.
• Downloadbare APP om uw eigen geluid aan te passen.
• Werkt in relatie tot de gasklepstand.
• Zeer merkbaar verschil tussen Sport- en Refined-modus, geschikt voor elke omgeving.
Range Rover Sport SVR - Sport System met Sound Architect™ (2018-22) Quicksilver
Elektronische kleppen inc. Sound Architect™ Module - gebruikt QS APP (Android en iOS)
Onze Sound Architect App geeft de bediening van de kleppen terug aan de driver voor de ultieme ervaring. Als u ‘Open’ selecteert, blijven ze open en als u ‘Gesloten’ selecteert, blijven ze gesloten. Deze keuze wordt onthouden, zelfs nadat de auto is uit- en weer ingeschakeld.
De meegeleverde elektronische module heeft slechts een voeding van 12 V nodig, meestal een sigarettenaanstekeraansluiting. Het wordt via Bluetooth geregeld op het smartapparaat van de bestuurder en het koppelen duurt slechts een minuut.
De elektronica is in eigen huis ontworpen en voor ons hier in Groot-Brittannië vervaardigd in lokale Britse fabrieken.
DETAILS
Ons Sport-systeem voor de 2019 op de Range Rover Sport 3.0 V6 SuperCharged biedt de bestuurder een definitieve soundtrack met volledige actieve klepbediening.
Vooral de Euro-spec-modellen zijn voorzien van roetfilters die de auto van zijn potentiële soundtrack beroven.
QuickSilver heeft de oplossing.
We hebben het geluid van het voertuig geanalyseerd en bepaald welke elementen moeten worden onderdrukt en welke moeten worden versterkt.
Ons systeem bestaat uit 3 belangrijke ingrediënten: kleinere achtersecties met dubbele kleppen en opnieuw ontworpen interne onderdelen, een niet-resonerende, vrij stromende Y-pijp en onze 'Sound Architect'-module voor volledige klepbediening. Het hoogtepunt is een robuust V6-geluid dat mooi knalt en kabbelt tijdens het rijden in de Sport-modus en een verfijnde toon in de Standaard-modus voor dagelijks rijden.
Het algehele resultaat is een enorme verbetering met de autonomie om de kleppen te bedienen zonder tussenkomst van de auto, voor twee verschillende rijervaringen.
Dit systeem kan ook worden geïnstalleerd op alle voertuigen met Amerikaanse/exportspecificaties.
**exclusief modellen met uitklapbare trekhaak**
BELANGRIJKSTE KENMERKEN
• Gedefinieerd V6-geluid met geaccentueerde ploffen, knallen en gebabbel
• Sound Architect stand-alone klepbediening voor volledige autonomie over het volume
• Y-Pipe middengedeelte voor een robuuste V6-klank
• Verbeterde gasrespons
• 100 mm carbon tips met QuickSilver-merk voor een unieke 'SVR'-look
€ 3.958,90*
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te waarborgen. Meer informatie...