Ga naar de hoofdinhoud

4 Series F32 428i without Tow Bar, None xDrive & N20 Engine LARGE BORE DOWNPIPE

4 Series F32 428i without Tow Bar, None xDrive & N20 Engine LARGE BORE DOWNPIPE

Productinformatie "4 Series F32 428i without Tow Bar, None xDrive & N20 Engine LARGE BORE DOWNPIPE"

NOTES

Requires a Stage 2 ECU remap and must be fitted with a Milltek Sport cat-back system.

 

 

PART

MSBM253: Large-bore downpipe and hi-flow sports catalyst

 

 

KEY FACTS

Pipe : 3.00" (76.20mm)

Milltek

Meer dan 20 jaar van voortdurende ontwikkeling en technische expertise op het gebied van uitlaten hebben geleid tot het Milltek Sport programma, dat wij nu kennen. Milltek Sport biedt een voortdurend groeiend en samenhangend programma van performance uitlaatsystemen, dat voortbouwt op het succes van merken zoals Audi, Volkswagen, Porsche, Mini en BMW. Milltek Sport heeft een goede reputatie bij Chip Performance en staat hoog op het verlanglijstje van autobezitters.

Milltek Sport uitlaten worden gemaakt van een hoge kwaliteit RVS, namelijk type 304; dit type RVS wordt ook in de luchtvaartindustrie toegepast! Dit materiaal is antimagnetisch (RVS van andere fabrikanten hoeft dat niet te zijn) en is minder gevoelig voor verkleuring. Dit RVS materiaal wordt gebruikt voor alle pijpen en voor de gehele demperconstructie. De uitlaten worden in vorm gebogen door middel van de doornbuigtechniek. Hiermee blijft de binnendiameter gelijk in bochten en dus doorstroming volledig en kunnen de prestaties gegarandeerd worden zonder verlies van koppel.

Resonated (stiller) of Non-Resonated (luider)?

Milltek Sport brengt haar uitlaatsystemen in twee varianten op de markt, namelijk de resonated variant en de non-resonated variant. De resonated variant heeft een extra kamer, genaamd ‘resonator’, met een hoeveelheid lucht waardoor het motorgeluid gedempt wordt. De resonated is dus de stillere variant, ten opzichte van de non-resonated. De extra dempingskamer in de resonated uitlaat zorgt voor de zelfde prestaties als de non-resonated uitlaat.

Fabrikant website
Wilt u meer informatie over ontvangen dan in de product omschijving staat omschreven, stuur ons dan een mail met uw vraag.

Eventuele extra informatie betreffende levertijden, bijvoorbeeld bij vakantie sluitingen van fabrieken, vindt u hier: Levertijden Informatie.

0 van 0 beoordelingen

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

Geef een beoordeling

Deel uw ervaringen met andere klanten.


Customers also vieved

Akrapovic Bmw 440I (F32, F33, F36) met GPF – “Slip On” Titanium Uitlaat Systeem

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

Akrapovic Bmw 440I (F32, F33, F36) met GPF – “Slip On” Titanium Uitlaat Systeem
S-BM-T-6H
Fabrikant: AKRAPOVIC   Artikelnummer: S-BM/T/6H   Automerk: BMW   Type: 440I (F32, F33, F36) MET GPF –   Bouwjaar: 2018 – 2020   Beschrijving: Het Slip-On uitlaatsysteem voor de BMW 340i/440i is het resultaat van de perfecte integratie van expertise, de beste technologie en het gebruik van de beste materialen. Het is volledig gemaakt van titanium en afgewerkt met twee sets nieuw ontworpen handgemaakte koolstofvezel eindpijpen. Deze sportieve elegantie onderscheidt deze Beierse machine van de rest en biedt de smaak van een krachtiger voertuig, geaccentueerd door de extra vermogenswinsten en gewichtsverliezen van het Slip-On uitlaatsysteem. De dual-mode ECU-gestuurde klepuitlaat van Akrapovic biedt een soepel, rijk geluid bij normaal cruisen en een diepe, sportieve, bijna agressieve toon wanneer de 340i/440i dynamischer wordt gereden. Het beschikt over een nieuw ontwikkelde akoestische reflector (http://www.akrapovic.com/en/page/Akrapovic-Adjustable-Acoustic-Reflector) voor de uitlaatpijp die bestuurders handmatig kunnen aanpassen als ze het geluid in de cabine willen versterken en verhogen de vreugde van de rijervaring.   Het systeem is een eenvoudige plug-and-play bediening om te monteren en het is ontworpen om te voldoen aan de ECE-typegoedkeuring. De optionele Akrapovic Sound Kit is ook verkrijgbaar.   Voor het installeren van het slip-on systeem moet het standaard uitlaatsysteem worden doorgesneden. Lees de instructies aandachtig door voordat u met de installatie begint.   Montage mededelingen:   Uitlaat past ook op voertuigen met X-drive.   Slip-on Line (Titanium) kan worden gebruikt met BMW trekhaak.   Slip-on systeem past niet op auto's uitgerust met diffusor van M Performance.

€ 3.934,80*
BMW M440i B58.1 Hybrid Carbon Wagner inlaatspruitsuk met watercooler + Brandstofrail

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

BMW M440i B58.1 Hybrid Carbon Wagner inlaatspruitsuk met watercooler + Brandstofrail
WA200001204k
BMW M440i B58.1 Hybrid Carbon Wagner inlaatspruitsuk met watercooler + Brandstofrail De 3.0 Liter B58 turbomotor van de BMW M-modellen is uitgerust met een indirect laadluchtkoelcircuit. De koeling van de geladen lucht wordt dus gerealiseerd door een watergekoelde intercooler die rechtstreeks in het inlaatspruitstuk is geïntegreerd. Het nieuwe WAGNERTUNING hybride-carbon-inlaatspruitstuk met geïntegreerde intercooler heeft een speciale kern, die speciaal voor de hoge eisen van de B58-motor werd ontwikkeld en in vergelijking met de originele intercooler 50% meer extern kernvolume biedt.De berekende verhouding tussen het binnenste en het buitenste koeloppervlak genereert een maximale warmteoverdracht en tegelijkertijd de best mogelijke interne luchtstroom.Met behulp van CFD-simulaties werden de CNC-gefreesde endtanks ontworpen voor optimale luchtstromingscondities.Het resultaat is een uitstekende koeling met een minimale tegendruk. Daarom is deze kit ook perfect voor racegebruik.Een optimale koeling van de geladen lucht met een aanzienlijke prestatieverhoging! Alle WAGNERTUNING radiatoren zijn voorzien van een warmtegeleidende anticorrosiecoating voor een duurzame koeling.De plug & play installatie van het systeem is eenvoudig en gemakkelijk uit te voeren (een installatie-instructie wordt eveneens meegeleverd).   Voordelen van dit product: - aanzienlijk betere koelprestaties (tot 20°C koelere AIT)- maximale mechanische afvoer van de turbolader- meer vermogen en koppel voor uw motor- 100% drukbestendigheid- 100% Plug and Play (geen aanpassingen)- voorbewerkte brandstofinjectie via poort (brandstofrail optioneel verkrijgbaar)- 1/8 NPT-poorten voor het meten van extra parameters- dit inlaatspruitstuk is geschikt voor alle prestatieniveaus

€ 3.030,00*
Scherpe prijzen
Technische ondersteuning
Enorm assortiment
Snelle levering